Tuesday 21 November 2017

Binære Options 60 Sek Strategi Side


Lingsbord 02 Jun 2015. Jeg har blitt spurt om hvordan jeg tjener penger i binære alternativer, og det har vært andre på generalforsamlingen og spør om det er mulig å få pålitelig avkastningshandel. Binaries Jeg har bestemt meg for å lage denne tråden for å henvise folk tilbake til og så jeg kan legge frem fremdriftsoppdateringer. Først av alt min grunnleggende strategi er nesten identisk med den som Tradesmart har lagt ut på sin tråd i denne delen, så unnskyld Tradesmart hvis det ser ut til at jeg trekker på tærne litt. Alle ser etter den Hellige Graal , den hemmelige bandet av geni, den fantastiske kombinasjonen av indikatorer som kan forutsi fremtiden og garantere deg avkastningen du leter etter Vel, la meg fortelle deg at det ikke er noen magiske wands i handel Suksess er mindre om detaljene i strategien din og langt mer om hvordan du bruker det når det gjelder din pengehåndtering, disiplin og din egen psykologiske tilnærming til markedene. Selvfølgelig trenger du en strategi som virker, i hvert fall i en grad, og jeg skal dele min her alth Det er sånn en enkel, grunnleggende strategi som er sett på disse fora før, men jeg vil også avsløre min handelspengestyringsplan som har levert konsekvent suksess for meg å handle ekte penger i et levende miljø Dette vil ikke være for alle Noen mennesker tenker å bruke Et stort antall indikatorer og systemer gjør dem til å føle seg som ekte handelsfolk. Det eneste som gjør meg til å føle meg som en ekte handelsmann, er balansen i kontoen min. Strategien du har sett før, men vær så snill å lese alle notatene for å få hele bildet Jeg er en 20-årig Forex-handler, jeg handler bare for å leve, og jeg elsker virkelig dette systemet. Jeg har en FXCM-demo-konto som kjører Metatrader 4 og et 1 min EURUSD-diagram åpent. Dette diagrammet har 1 indikator på det, Bollinger Bands med innstillinger 20 og 2 5 Jeg fant at avviket på 2 skaper for mange falske signaler og avvik på 3 betyr at du vil være heldig å se mer enn 3 handler per dag. Jeg slo meg på 1 minutt for antall handler det tilbyr i løpet av en gjennomsnittlig dag og fordi 5 minutter o Finner ingen bedre ITM-rate Jeg har også Market Watch-vinduet åpent på metatraderen, men jeg reduserer størrelsen på boksen ned, så jeg kan bare se EURUSD-frekvensen og klokken. Det er denne klokken som jeg bruker som nedtellingstrykk. Min handel konto er for tiden med IQ-alternativ. Deres plattform er utmerket og gjennomføringen er veldig nøyaktig. De spiller ikke spill med prising heller, jeg har også åpnet med IG i London. OK som du har sett andre steder på BOE Boards, er handelsstrategien rett og slett å ta en handel i motsatt retning når et stearinlys lukkes utenfor Bollinger Bands, så hvis det lukker ut av toppbandet, går jeg inn i Put, og hvis det lukkes under bunnbandet, legger jeg inn et anrop Når Market Watch-klokken kommer inn i 50s på sekundene og hvis en handel ser ut til å være på linjen, vil jeg svinge over Put Call-knappen og nøye se klokken og diagrammet slik at jeg kan negle handelen øyeblikket lyset lukker utløpet er 1 minutt. OK, så ikke noe nytt der og vi vet alle at det ofte fungerer vel Jeg men ITM-prisen er ikke noe å skrive hjem om. Det er så her er hvordan jeg bruker det til å tjene penger. Jeg unngår perioden før London Open som det ofte er en rekke bransjer i samme feil retning som markedet gir seg selv for dagen, så jeg vil normalt se etter den første handelen fra 09 10 britisk tid og jeg skal da handle til ca 13 15, plukke opp igjen rundt 14 30 etter NYC Open for å unngå en annen rush rundt den tiden og å gi meg en sjanse til å nyte litt lunsj uten å bekymre seg for handel For de av dere som handler i asiatiske markeder, kan jeg unngå den døde sonen og handle fra klokken 02.00 igjen, den britiske tiden da det kan være nok bevegelse for å kunne gi mening om denne strategien. OK, dette er den viktigste delen av måten jeg handler på, og det er noen viktige elementer her. For mindre handelsstørrelse, bare del disse tallene ned som det passer, og hold de samme forholdene mellom hver handel. Min første handel er 100 Hvis denne handel slutter ITM Jeg lager 82 og ser etter den neste, igjen på starter nivå på 100. Hvis den første handelen slutter OTM, så er min andre handel på det neste signalet 320. Hvis denne handel slutter ITM, lager jeg 262 som gjenoppretter den opprinnelige 100, skaper også den opprinnelige 82 overskuddet som den første handelen ville ha gjort, og deretter gjør ytterligere 80 Igjen din neste handel er på startnivået på 100. Hvis den andre handelen slutter OTM, så er den tredje handelen 512 Hvis denne handel slutter ITM, så gjenoppretter den den opprinnelige 100 og 320, men det er ingen fortjeneste, vi har bare gjenopprettet tapene og vi fortsetter med neste handel på 100. Hvis den tredje handelen slutter OTM, REPARERER vi 512-handelen Hvis denne handelen avsluttes ITM, genererer vi 420 for å gjenopprette deler av tapene i de andre handler. Disse 1 -4 handelssekvenser vi kaller hendelser De fleste begivenhetene vil bare være 1 eller 2 handler, det vil si at du vil få konsekvent sterke avkastninger mesteparten av tiden. Når en begivenhet består av 3 påfølgende forretninger, vil du bryte selv på den hendelsen og se etter den neste trade. When et arrangement består av 4 bransjer hvor 4. den ender ITM du vil subsidiere tapet ditt på forrige 3. Noen mennesker kan ikke møte konceptet for en handel som ikke genererer fortjeneste, men tro meg jeg har så mange eksempler at denne strukturen fungerer best når det gjelder risikobelønning over tid. Når en begivenhet består av 4 handler og den fjerde ender OTM, vil du ta en hit. Basert på de ovennevnte tallene, vil hitet koste deg 1,444 på dette nivået. Når dette skjer, setter du plattformen tilbake til 100 og starter igjen . Du må være mekanisk, disiplinert og ikke redd for handelsstørrelsene for å gjøre dette arbeidet, men tro meg det fungerer i ekte, levende handelsmiljøer. Typisk vil du ha et gjennomsnitt på 1 full hit i en uke og rundt 3 av de mindre 4-handelshendelsene der den fjerde handelen kommer i ITM, forårsaker et mindre tap. Resten av handelen vil avslutte ITM på enten første eller andre handel, slik at du bygger opp masse buffermidler for å kunne ta treff og fortsett En full hit i en uke vil ta omtrent en hel dag med trad for å gjenopprette, forlater 3 5 4 dager i uken for å tjene penger. I løpet av mai måned hadde jeg en fantastisk første uke etterfulgt av 3 gjennomsnittlige uker og endte med 8 344 ekte penger, ekte handel denne uken min handelsstørrelse har økt til en 120 start med de andre multiplisert for å holde forholdene jeg startet med handelsstørrelser på 20, 64, 100 og 100. Merk at jeg har kjørt denne strategien der handelsstørrelsene er større i hvert trinn, slik at fortjenesten på hver handel i hendelsen er 82 så for eksempel på en 3-handel hendelse fortjenesten er 246 etc, MEN HIT er mye større, slik at ekstra tapet tørker bort ekstra fortjeneste. Jeg vil også si at selv om du vil lage 2000 per uke på denne strategien på disse innstillingene trenger du virkelig en 5000 kontosaldo for å gjøre det sikkert fordi du må kunne ta 2 treff og fortsatt kunne handle ut av situasjonen, så hvis du har 500 i kontoen din, må du først ha 10 osv. hvis din megler tillater Vær oppmerksom på at å ta 2 treff vil være så sjeldne det kan aldri happe n for deg, men for å være trygg, ta maksimalt treff og multipliser med 3, og det er din minimale kontosaldo. Denne hele handelsmetoden er ikke for alle. Det er et Martingale-element, men det er ikke en Martingale-strategi som er den raskeste måten å blåser en konto kjent for mannen Jeg kjenner den enkle tilnærmingen til signalgenerering og et relativt lavt ITM-forhold generelt betyr at mange mennesker vant t vil gjenta hva jeg gjør, men jeg ble spurt av noen mennesker hvordan jeg tjener penger fra binærer og Dette er mitt ærlige svar. Du trenger ikke diagrammer som ser ut som en ulykke i en malingsfabrik for å tjene penger på B O. Good Luck Good Trades guys. ps Hvis du ikke liker BB-strategien, kan du bruke prinsippene for handelsstørrelse til noen lag som har et lavt antall anledninger hvor du får 4 OTM i en row. kimjenny84 02 Jun 2015.sorry Jeg vet dette er sannsynligvis ikke det rette stedet å spørre, men jeg så at du nevnte IG som megler Kan du vær så snill fortell meg hva som er det minste beløpet du trenger innskudd for å handle sprintalternativer med dem Også hvis du har trukket noen penger fra dem hvilke dokumenter trenger du å ta ut penger Jeg beklager å spørre deg alt dette, men de synes ikke å nevne noen av disse detaljene på deres hjemmeside takk. ScalperX 02 Jun 2015.Lings, du sier ikke når du vanligvis slutter å handle i USA etter at du begynner klokken 1430 i Storbritannia Også det amerikanske markedet er åpent klokken 1430, venter du si 5 eller 10 minutter for å begynne å handle igjen. betrakt en tett ut av bollingerne noe over bollinger-bandet i det hele tatt, selv om det var 0 1 pip eller noe. Takk mye for all info, stor del. Martini1209 02. juni 2015. Vi hadde litt diskusjon om snakk tidligere om å veie bestemte tilnærminger. Personlig, jeg ville bli fristet, vent på tett ut av BB, så se etter prishandlinger som kan indikere reversering, som pinbars osv., og deretter handle derfra, og dermed øke sjansene for at det går ned over de neste to minutter mer På samme måte ville jeg unngå store volu meg spikes eller timevisning osv. fordi sannsynlighetsreglene knyttet til BBands ikke gjelder i disse situasjonene. Men dette betyr til slutt mindre handelsmuligheter. Spørsmålet er, om det vil avbryte fortjenestetapene knyttet til en mer svart og hvit tilnærming. Den tidligere er tilnærmingen jeg ville ta uansett, så jeg antar at jeg kan rapportere tilbake i tid hvis jeg velger å adoptere dette jeg m hovedsakelig ikke opptatt av martingale-baserte ideer, men jeg vil ha et spill med spill som starter fra 1.tradesmart 2. juni 2015. Hei Tradesmart, Hva mener du med trend og mindre handel, men mer acurate. Hi hmfaisalkabir jeg bare mener å følge trenden med hensyn til å sette en handel ved hjelp av denne strategien, så bruk en trendindikator eller bare se på diagrammene for å finne trenden selv ville være mer nøyaktige handler, men mindre handler fordi bare handel i retning av trend. luca1073 02 Jun 2015.Liked innlegget ditt og spesielt hva du rådet avout the bollinger band og dens avvikelse om penger jeg har en forskjellig tilnærming, men reglene dine kan brukes på mindre beløp, jeg har et skudd med penger til side, og jeg liker ikke følelsen av å risikere det og fremfor alt bor jeg i filippinene nå og her trenger jeg bare 1000 euro en montjh å leve godt fullt møblert hus til leie Elektrisitet, Vin hver dag Transport, 3 måltider om dagen, spisestue noen ganger Alle disse kostnadene er totalsummen for 2 personer meg og min jenterfrø osv. Så jeg ville være ok med en jevn fortjeneste på 50 euro per dag eheh Selvfølgelig hvis mer kommer jeg glad for det jeg har hatt forretninger i utlandet, ikke i landet i Italia, og penger manglet aldri så langt, og jeg tror at saken er veldig relativ på hva du vil ha hvor du bor, og hvordan du er. Takk mye for dine synspunkter og ditt innlegg Luca. Lingsbord 02 Jun 2015. Takk for alle dine innlegg La meg begynne med å si at jeg bruker dette til å leve, og mens det er gyldig for folk å prøve å bruke filtre og indikatorer PA for å redusere risiko, er jeg bevis på at i et ekte miljø dette str Ategy gjør hele tiden svært sterke penger akkurat som det er. For å redusere risikoen for eksempel kan du ta hver bar som lukker utenfor BB som en advarselsbjelke. Många ganger har du nettopp savnet en ITM-handel, men ved anledninger da markedet fortsetter, hvis du starter handelen 1 på hva som normalt vil være min handel 2, vil du få mye bedre fortjeneste i handler jeg handler som jeg gjør fordi det bare gjør meg penger, rent og enkelt, akkurat som jeg beskrev. Mundmann - absolutt når som helst min venn, jeg har ingenting å skjule, jeg selger ikke noe, og i min alder trenger jeg absolutt ingen til å fortelle meg hvor flott jeg er, jeg har delt denne strategien fordi den er ekte og den fungerer. Holyfire spørsmålet For å være ærlig, fortsetter jeg å handle, så hvis 4 handler mister det, så er det bare den neste linjen som gir meg et signal, jeg dømmer det helt tilbake til startnivået på 100 i mitt nåværende tilfelle. Hmfaisalkabir - en anstendig BO megler burde ikke operere et spredt i det hele tatt, men ja det virker det samme på 5 minutter adesmart - Normalt er jeg enig med deg, men i 60 sekunders utløp påvirker det ikke virkelig ting. Det er alltid pullbacks på en 1-minutters bar i en hvilken som helst trend eller bevegelse med mindre det er alvorlig viktig, noe som er et kaffepaus øyeblikk anyway. kimjenny84 - faktisk jeg handler med IQ Jeg har en konto hos IG, men ennå ikke finansiert Fordi de er UK-regulert, trenger du et bilde-ID pluss ett element av adressesikkerhet som et verktøyregning datert i løpet av de siste 3 månedene. Scalper - ja kompis bare vær forsiktig rundt 14 30 britisk tid for et par minutter eller så. En nær outisde BB er nettopp det, uansett hvor mye det lukkes utenfor. Luca1073 - Hvis du starter med en åpningshandel på 25 euro, vil du bli gjort av Britisk lunsjtid de fleste dager. Takk for dine kommentarer guys. luca1073 02 Jun 2015.Han Lingsbord, bra at du bruker Iq-alternativ, det samme jeg bruker, så jeg kan stille deg et bestemt spørsmål. S Har du lagt merke til at det med Iq-alternativ ikke er mulig å kjøp en put eller ring på nøyaktig 60 sekunder fordi utløp er satt av megleren Regardibg denne strategien hva gjør du Du går til nærmeste utløp i 1 minutt Noen ganger kan være så lite som 30 sekunder og noen ganger så mye som 1 minutt 59 sekunder Er du fleksibel med dette Min gjetning er ja Også jeg tenkte kanskje Kanskje en 5 min utløp ville være ok å bruke systemet ditt hvis bb berører trenden eller det er det samme jeg vet ovenfor, du svarte på et smiliar spørsmål som sa at du ikke merket en forskjell på ITM s på en 5 min utløp. Hva refererte du også? du unngår store nyheter når du handler dette takk Luca. Lingsbord 03 Jun 2015. Laksior, Luca er riktig, takk Luca for å svare på det spørsmålet. Luca - Fordi signalet er i nærheten av baren, slutter det i slutten av minuttet, og IQ s utløp er, når baren lukkes, akkurat 60 sekunder unna, så videre Turbo-alternativer Jeg får det nøyaktig i minuttet Det er ingen signaler som kommer delveis gjennom minuttet fordi du handler på barens lukking. Det fungerer fint om 5 min, men du får færre handler, det er alt. I gen Ral, med pressemeldinger, holder jeg alltid den økonomiske kalenderen tilgjengelig og vil alltid være klar for eventuelle trekk som kommer fra dem, vanligvis er det ikke noe problem, men hvis markedet går hardt, vil jeg noen ganger vente til 2. bar før du starter handel. Martini1209 03 Jun 2015.Har du få konsistente resultater med denne strategien på mandag fredag ​​i forhold til andre dager, er det noe mønster for dine treff. Jeg holder seg borte fra markeder på disse dagene med strategien min bare fordi mandag fredag ​​markeder er deres egen lille ting, men kanskje jeg kunne bruke this. luca1073 03 juni 2015. Jeg antar at du må ha handlet dette for noen minutter siden grunnen til at i diagrammet mitt er to BB er fordi jeg ikke kunne endre innstillingene for bollitoucher, gjør det ikke la meg sette 2 5 bare fullnumre. Attached Files. Screen shot 2015-06-03 på 210 26KB 283 downloads.60 Seconds Binær Alternativ Strategi Med Trend Lines. Many handelsmenn liker å handle 60 andre binære alternativer Det sa rask tempo stil av digital opsjonshandel du vet Utfallet av handelen etter 60 sekunder Hvis det gjøres riktig, kan det være en lønnsom handelstype Jeg vil lære deg en strategi som fungerer bra i løpet av 1 min. utløpshandel. Hva du trenger å vite før jeg starter. Du må vite hvordan du tegne en anstendig trendlinje i både uptrends og downtrends se bildet nedenfor Dette er det primære verktøyet for å få denne strategien til å fungere for deg. For beste resultater, vil vi kjøre kjøpehandler i en uptrend Likestilling, vi vil kjøre Kjøp Sette handler i nedadgående markeder. Binære indikatorer laquerreBO innstillinger gamma 0 25 Analyseverktøy Trendlinjer Tidsramme 1 min. Handelssessater Eventuelle. Regivbare eiendeler Valutapar EUR USD, GBP USD, USD JPY, AUD USD, USD CAD, EUR JPY Commodities Gold. EUR USD 1 Min Diagram Eksempel Open Buy Call Option. Buy CALL-alternativet i uptrends only. Price faller tilbake til den nedre støttetreningslinjen. LaquerreBO tilbake over 0 15 fra nedenfor oversold. Buy Call Option ved åpningen av neste bar. Buy PUT Alternativ i downtrends only. Price stiger tilbake til den øvre motstanden ance trend line. LaquerreBO tilbake under 0 75 fra ovenfor overbought. Buy Put Option ved åpningen av neste bar.60 Seconds Expiry Åpne og lukk handelen på samme bar. As med alt, vær så snill å eksperimentere med utløps tid innstillinger for å finne ut hva som fungerer best for din trading style. You kan like disse relaterte innlegg. Last ned alle binære systemer, strategier og indikatorer 100 FREE. A Enkel, men effektiv 60-sekunders binær Options Trading Strategy. In det siste har vi ofte referert til trading våre 60 andre opsjons kontrakter i sett med tre som vi refererer til som en serie Vi har funnet dette til å være en enkel men effektiv 60 sekunders binær opsjonsstrategi som kan hjelpe deg til å bli en mer lønnsom og vellykket handelsmann av disse kontraktene. I vår erfaring dette har vist seg å være den beste måten å handle på 60 sekunders binære alternativer. Relaterte beste 60 sekunders binære opsjonsmeglere. Første ting først skjønt Dette konseptet bør være en del av det totale 60 sekunders binære alternativet trading st rategy Det bør ikke utelukkende brukes av seg selv og i stedet bør inkorporeres i alle dine 60 sekunders handler og større, overordnet handelsstrategi. Det vil bli mye mer effektivt når det brukes som en del av en bredere strategi. Ved å bruke denne svært enkle og enkle å utføre strategi, vil du nesten helt sikkert bli en mer lønnsom 60-sekunders opsjonshandler. Hvordan handle 60 sekunders binære alternativer er sannsynligvis et av de oftest stillte spørsmålene vi mottar, så det var på tide å få dette ned skriftlig. Dette er en Effektiv 60 sekunders opsjonsstrategi til tross for sin enkelhet fordi ved å handle disse kontraktene i sett med tre, kjøpt omtrent 10-20 sekunder fra hverandre, vil du dempe den iboende volatile og uforutsigbare karakteren av slike kortvarige kontrakter. Det virker som en middelmekanisme som demper noe av den tilfeldige støyen som kan ha så stor effekt på 60 sekunders kontrakter. Absolutt ingenting revolusjonerende her Likevel er det effektivt, og vi anbefaler definitivt dets bruk som en del av den samlede 60 sekunders binære alternativstrategien. 2 Beste 60 sekunders binære opsjoner Broker MarketsWorld US OK 9 5 10.Våre enkle og effektive 60-sekundære binære opsjoner Trading Strategy. Should brukes som en del av din samlede 60-sekunders trading strategy. Each serie handel vil bestå av tre 3 identiske kontrakter, kjøpt 10-25 sekunder fra hverandre. Hver kontrakt i serien bør kjøpes for samme mengde. Volatilitet bestemmer kjøpsintervaller Når volatiliteten stiger, bør også avstandsintervaller. Standardavstanden er 10 sekunder og skal brukes til flertallet av tiden. Når volatiliteten er spesielt høy for din valgte ressurs, ikke over bordet, bør du forlenge intervaller til mellom 15-25 sekunder. Dine intervaller bør aldri overskride 30 sekunder, da dette vil tillate at din første kontrakt utløper før din tredje er til og med kjøpt. Den nøyaktige avstanden er ikke kritisk så lenge de ovennevnte retningslinjene følges strengt. Når du trener med denne metoden, får du en følelse av avstanden under ulike markedsforhold og bli bedre på det. 4 Beste megler for 60 andre binære alternativer Finpari Nei US 8 75 10.As vi har sagt noen få ganger nå, enkel, men effektiv Overraskende effektiv Det er selvfølgelig ingen magisk kulde og vil ikke i seg selv gjøre deg rik handel med 60 sekunder alternativer Men vi har brukt denne metoden som en del av vår egen 60-sekunders opsjonsstrategi i over et år nå, men ikke 100 av tiden, og har ingen planer om å slutte å bruke det noen gang snart. Det har målbart forbedret vår lønnsomhet i denne kontraktstypen og vi er sikre på at det kan gjøre det samme for deg. Prøv å se selv. Vi tror du vil være glad for at du gjorde. De er nå mange meglere som tilbyr 60-sekunders, turbo - og kortsiktige binære opsjonskontrakter. Vi har , men satt sammen en kort liten liste over våre valg for de 60 sekunders binære alternativmeglerne, inkludert Turbo, Hyper, osv. Type kontrakter. 5 beste 60 andre binære opsjoner meglere cTOption oss OK 8 75 10. og som vi ønsker deg lykke til i alle dine trading activities. Post navigation. Binary Options Strategies. With binær alternativer trading, å vite hvordan å handle er bare en del av ligningen Den andre delen av ligningen innebærer å vite hvordan man skal handle godt, og det innebærer å bruke en solid handelsstrategi. Med andre ord vil en handelsdrivendes utdannelse ikke være komplett uten å ha lært noen av strategiene som kan brukes i deres handelsaktiviteter I denne delen om binære opsjonsstrategier får leserne lære om de ulike handelsstrategiene som brukes av binære handelsfolk. Uavhengig av handelsnæringsnivået har vi strategier som vil dekke nybegynnere, mellomhandlere og avanserte handelsmenn. For nybegynnere Traders Beginner s strategier kjennetegnes av deres enkelhet De baserer seg i hovedsak på enkle konsepter som nye handelsmenn lett kan forstå. For eksempel handler nyheter om handel grunnleggende analyse Ved å forstå hvordan de ulike makroøkonomiske faktorene er relaterte, kan handelsmenn enkelt se hvordan et økonomisk nytt kan påvirke markedene. Strategi Videoer Som handelsutvikling i deres handelsstrategierutdanning blir de introdusert til mer avanserte og kompliserte tradingkonsepter til unngå nye forhandlere fra å få migrene, bruker vi kort video for å illustrere grafisk hvordan disse viderehandelsstrategiene fungerer. På denne måten vil nye handelsmenn raskt kunne forstå kjernen i handelsstrategien. Intermediate Traders For mellomstore handelsmenn handelsstrategier introdusert er litt mer komplekse I utgangspunktet dekker de fleste av områdene risikostyring. Disse strategiene er rettet mot å forlenge en investerers kapitalkapital, noe som resulterer i at han kommer til å holde seg lenge nok i kampen for å vinne. Advokathandlere For fullt ut å forstå de ulike Strategier diskutert her, man må ha en solid forståelse av de ulike handelsbegrepene som brukes i Disse handelsstrategiene Traders som mangler et solidt grunnlag i hvordan opsjoner fungerer, vil ha en vanskelig tid å forstå hvordan disse strategiene fungerer. Som sådan, anbefaler vi kun avanserte nivåhandlere til å vedta strategiene som er nevnt her. Anbefalte meglere.60 Andre binære alternativer.60 andre binære alternativer er for handelsfolk som ønsker å være veldig aktive i markedet og se resultater raskt Siden disse alternativene utløper om ett minutt, kan du potensielt gjøre hundrevis av handler per dag. Som tradisjonelle binære alternativer, hvis du tror at en eiendel vil være høyere enn nåværende pris 60 sekunder fra nå skal du kjøpe et anropsalternativ Hvis du tror at et aktivum vil bli lavere enn dagens pris 60 sekunder fra nå, vil du kjøpe et puteringsalternativ. En korrekt vurdering vil lande deg en forhåndsbestemt utbetaling, vanligvis mellom 60 og 70 på pengene du handlet i tillegg til at du får pengene du har lagt på handelen din tilbake Velg feil, og du mister beløpet du har lagt på handelen. 60 sekunder starter det andre du legger handelen Så hvis du lager en handel kl. 9 45 15, utløper det binære alternativet klokken 9 46 15, 60 sekunder senere. Bilde 1 60 Andre binære alternativer. Figur 1 viser et skjermbilde med ca 60 sekundære binære alternativer. Utbetalingen er 67 i dette saken og målprisen er den nåværende prisen Du klikker på Høy eller Lav ikke vist som tilsvarer å velge Ring eller Sett hvis du tror at satsen vil ligge over målprisen på 60 sekunder 60 sekunder starter så snart du låser Din handel Ofte vil megleren også gi noen andre kortsiktige utløp. I dette tilfellet, hvis du klikker på rullegardinmenyen, kan du også velge 60 sekunder, 120 sekunder eller 300 sekunder. Trafikk 60 andre binære alternativer med disse meglerne. Fordel er at du i hovedsak kan handle så mye du vil. Teoretisk kan du gjøre handel hver eneste sekund, eller i utgangspunktet så fort du kan klikke med musen. Dette gjør at du kan dra nytte av eventuelle kortsiktige muligheter du måtte se uten å måtte bekymre seg for å finne en utløp t Ime som passer til din tidsramme Bare klikk for å kjøpe et sett eller ring og vent 60 sekunder Handel flere eiendeler, og du kan ha flere handler på en gang, alt utløper innen en veldig kort tidsramme. Fra et handelsperspektiv kan 60 sekundære alternativer aktivere deg på sterkt marked beveger seg effektivt Hvis EUR USD for eksempel har en veldig sterk morgen, mens du fortsatt trenger tid på oppføringen, er sjansen for at EUR USD fortsatt vil være sterk 60 sekunder fra nå. Derfor lar disse alternativene deg hoppe inn i Markedsflyten, og gå ut av handelen raskt før en stor reversering skjer Når det er sagt, trenger du fortsatt ferdighet for å avgjøre når styrken kan være avtagende, og advare deg, det er på tide å gå tilbake. Dette lar deg gripe alle mulige muligheter og potensielt rack opp noen store daglige gevinster. Mens du kan handle mye på en dag med 60 andre binære alternativer og potensielt tjene mye penger, kan du også miste mye Over-trading er vanlig blant nye handelsmenn som vil forsøke å få tak i hvert marked, men det er sannsynligvis høy sannsynlighet for å vinne. God oppsett tar ofte tid å utvikle seg, og derfor ved å bruke 60 sekunders binære alternativer kan du bli distrahert av middelmådige eller dårlige handelsoppsett , mangler de gode. Utbetalingene på 60 sekunders binære alternativer er også generelt lavere enn andre mer tradisjonelle typer binære alternativer i 60-området. Dette betyr at du må ha en veldig høy gevinstrate når du handler. Hvis du mister 100 av de kapital du handler på tapere, og bare lage 67 for eksempel på vinnerne dine, du må vinne 6 av 10 bransjer for å få et lite fortjeneste i dette tilfellet. 60 andre binære alternativer gir en potensialbelastning, og gir deg mulighet til å gripe kort tidsbegrensede muligheter Ideelt sett bør 60 andre binære alternativer brukes til bare å gripe stor sannsynlighet til kortsiktige muligheter. Det er stor risiko for over-trading av disse typer binære alternativer, siden det er mulighet for øyeblikkelig tilfredsstillelse, eller hvis du mister po tential for hevnhandel hvor du prøver å hente tap Dette gjør det vanligvis ikke bra Lavere utbetalinger signaliserer også at disse alternativene skal brukes sparsomt. I det lange løp må du vinne ca 6 av 10 handler til breakeven. For å gjøre en anstendig fortjeneste, må du gevinstfrekvensen må være høyere Det er vanskelig hvis du overhandler eller handler middelmådige oppsett Som i hvilken som helst handel, handler kvalitetskonfigurasjoner over kvantitet. IQ-alternativ Besøk. Besøk. Besøk. Besøksbesøk.

No comments:

Post a Comment